Bieszczady 2020

wakacje2020 123 20200728 1308102357W dniach 20-25 lipca 2020 roku dzieci i młodzież zrzeszona w grupach parafialnych uczestniczyła w corocznym wakacyjnym wyjeździe rekolekcyjnym w Bieszczady. Pod czujnym okiem opiekunów: ks. Pawła Solisa, p. Sylwii Gorazdy, p. Justyny Jurys i Andżeliki Czerwonki. W drodze do Ustrzyk Górnych zatrzymaliśmy się w Sanoku, aby zwiedzić Muzeum Budownictwa Ludowego.

Po dotarciu na miejsce i zakwaterowaniu się zaczęliśmy wspólne gry i zabawy integracyjne przy pysznej pizzy. Tak się integrowaliśmy, że alarmy wywołaliśmy:). Podczas wyjazdu uczestnicy mieli możliwość wykazania się w twórczej pracy w grupach. Powstała piosenka dotycząca naszego wyjazdu oraz interpretacja plastyczna fragmentów pisma świętego. Efekty prac przeszły najśmielsze oczekiwania wszystkich.

Pod okiem opiekunów i przewodnika górskiego postanowiliśmy zdobywać szczyty Bieszczad - i tym razem daliśmy radę:). Weszliśmy na Małą i Wielką Rawkę oraz Kremenaros, gdzie została odprawiona Msza Święta. W chwilach słabości wspierał nas ciepłym słowem oraz dzielił się swoim wieloletnim doświadczeniem zawodowym przewodnik p. Łukasz Łagożny.

Kolejny dzień był dla nas nie lada wyzwaniem, ponieważ przemierzyliśmy 14 km bieszczadzkimi drezynami oraz pokonaliśmy trudne przeszkody w Parku Linowym w Polańczyku. Odwiedziliśmy, także tamę w Solinie. Uczestnicy mogli się wykazać zdobytą wiedzą w zabawie terenowej (podchody) w pobliżu miejsca zakwaterowania.

W drodze powrotnej do Ożarowa nie zabrakło atrakcji. Uśmiechy na twarzach uczestników wyjazdu wywołała cukiernia w Lesku oraz ciepły posiłek w McDonaldzie. Tradycyjnie odwiedziliśmy Manufakturę Sandomierską, gdzie skonsumowaliśmy przepyszne lody:)

W Ożarowie czekali na nas stęsknieni rodzice. Wszyscy cali, zdrowi i pełni wrażeń, wróciliśmy do swoich domów.

Całość zdjęć do obejrzenia w galerii.